Jak mohu nakoupit?

  1. Je to opravdu jednoduché, stačí jít do E-shopu a vybrat si produkt a počet kusů.
  2. Jakmile budete mít vybráno, tak produkt vložíte do košíku pomocí tlačítka u produktu.
  3. Dále přejdete na košík v pravém horním rohu.
  4. Pokračujete do pokladny, kde vyplníte potřebné údaje.
  5. Zaplatíte buď přes platební bránu ThePay nebo přímo na náš účet bankovním převodem.
  6. Po uhrazení objednávky vám bude zaslán email v daném limitu doručení s vaším zakoupeným softwarem a potřebnými dokumenty.

Jsou všechny produkty skladem?

Ano, všechny zobrazené produkty máme skladem krom označených jako „Vyprodáno“, ty se snažíme co nejrychleji doplnit do skladu, abyste je mohli opět nakoupit.

Co když nastane problém s licencí?

Pokud nastane problém, tak nás stačí kontaktovat na jedné z možností a vše se budeme snažit vyřešit co nejrychleji.

Mohu si licenci ověřit?

Ano, pravost si můžete ověřit pomocí Microsoft nástroje Windows Genuine Advantage (WGA).

Jak mohu produkt aktivovat?

Ke každému produktu zasíláme návod na aktivaci. Produkt můžete aktivovat pomocí online aktivace, ale v některých případech bude nutné provést telefonickou aktivaci.

Co vše při koupi obdržím?

Po zaplacení vám zašleme doklad o koupi (fakturu), licenční klíč, návod k instalaci a aktivace včetně odkazu ke stažení.

Jakého původu licence jsou?

U nás najdete nové a druhotné licence, které si můžete propojit s vaším Microsoft účtem. U každého produktu je uvedeno, o jakou licenci se jedná. Tyto licence si můžete i vyfiltrovat pomocí filtrů v nabídce produktů.

Jakto, že máte licence za takové ceny?

Poskytujeme druhotné licence, což znamená, že jsou již použité, ale stále možné za určitých podmínek poskytovat k prodeji. Jedná se například o vyřazený/ nevyužitý software z firem, který už firma nepotřebuje a tím vzniká možnost jej poskytovat o hodně levněji, než nepoužité nové licence s tím, že to nijak nezkrátí jejich životnost či nepoškodí funkčnost. Nižší cenu také můžeme poskytnout díky našim dodavatelům, kteří nám mohou poskytovat licence ve větším množství, tudíž se můžeme dostat na takové ceny.

Je u vás možné digitální produkt reklamovat?

Ano samozřejmě, poskytujeme až 30 denní záruku vrácení peněz i když se jedná o digitální produkty. Toto ovšem ale neplatí u licencí, které jste již napárovali k vašemu účtu (předplatné a nové licence).

Kdy a jak mi licence dorazí?

U každého produktu je štítek s dobou doručení (15 nebo 60 minut).

Licence doručujeme zdarma elektronicky emailem.

Zpět nahoru