Do kolika dnů můžu požádat o vrácení peněz?

U zakoupených produktů Vám místo klasické 14 denní záruky poskytujeme až 30 denní záruku vrácení peněz!

Jak mohu produkt reklamovat?

V případě problému, či nefunkčnosti nás stačí kontaktovat s fotem či screenshotem problému a vše s Vámi vyřešíme co nejrychleji. Jak nás můžete kontaktovat najdete na stránce kontakt. Reklamaci provedete v 30 denní reklamační lhůtě zasláním vyplněného formuláře níže na mail info@alas-software.cz.

Reklamační řád

Prohlašuji jako kupující, že jsem byl prodávajícím seznámen s faktem, že mohu bez dalšího odstoupit od kupní smlouvy pouze do doby doručení zakoupeného licenčního klíče do mé dispozice, za současného splnění dalších podmínek, definovaných zák.č. 89/2012 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Poté, co po zakoupení dojde ke stažení či doručení tohoto klíče do mé dispozice, jsem seznámen s tím, že v případě požadavku kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy může prodávající požadovat vlastnoručně podepsané čestné prohlášení, že licenční klíč nebyl a v budoucnosti nebude nikterak použit či předán do dispozice komukoli jinému. Stav aktivace následně bude prodávajícím ověřen a dle výsledku a výše uvedeného bude prodávajícím rozhodnuto o způsobu řešení takového požadavku.

ALAS - Záruka a reklamace

Jak odinstalovat Windows a Office produktové klíče naleznete: ZDE – neplatí u licencí vázané na Microsoft účet (nové licence)

Jak deaktivovat Adobe CS produkt naleznete: ZDE

Formulář pro odstoupení od smlouvy (zasílejte naskenovaný, vyplněný a vlastnoručně podepsaný na mail info@alas-software.cz): Odkaz ke stažení

Zpět nahoru